top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תAdmin

יתרונות ביטוח סיכונים מיוחדים באמצעות רשף סוכנות לביטוח

עודכן: 4 במרץ 2019



בואו נדבר על סיכונים מיוחדים, או יותר נכון על הפוטנציאל של הארגון שלכם להקלע לקטגוריית סיכונים מיוחדים ועל האופן בו תוכלו להגן על עצמכם בקרות אירוע שכזה.


ביטוח סיכונים מיוחדים


החלטות יומיומיות, ייעוץ מקצועי, התנהלות פיננסית שוטפת, החלטות עסקיות, ייעוץ לגורמי צד ג', מתן שירות סטנדרטי ללקוחות, כל אלה הם וודאי חלק שגרתי של יום העבודה בארגון שלכם. הקצב מהיר ומסחרר, עד הצהריים כבר שכחתם במה או במי כבר טיפלתם בבוקר. מולטיטסקינג מובהק מכיוון שאי אפשר אחרת.


זהו הקצב העסקי של ימינו וכידוע מי שלא עומד בחום - נדרש לצאת מהמטבח.

ביטוח סיכונים מיוחדים נולד בדיוק לשם כך, הוא מאגד בתוכו את כלל הטעויות והשגיאות שהעסק שלך/אנשי המקצוע בעסק עשויים לעשות ומספק שכבת הגנה איכותית, מקיפה ומלאה, כך שבמקרה של תביעה משפטית בגין נזקים ובהמשך לה פסיקת פיצויים, העסק יוכל להמשיך ולהתנהל על מי מנוחות ולקיים שגרה עסקית תפעולית ופיננסית תקינה.


ביטוח סיכונים מיוחדים אינו מוצר מדף והוא מורכב באופן מיוחד על פי דרישות ותכלול צרכי הארגון בלקיחת פרמטרים רבים בחשבון כגון - סקטור, לוקיישן, אופי העבודה, התנהלות שגרתית, אופן קבלת ההחלטות הארגוני ועוד ועוד

ביטוח סיכונים מיוחדים הינו שם כולל אזר ביכולתו לאגד תחתיו מספר פוליסות והרחבות על פי דרישת הארגון החל מפוליסת דירקטורים ונושאי משרה, דרך פוליסת אחריות מקצועית וכלה בביטוחים כנגד מתקפות סייבר עסקיות. הכל בהתאם למארג העסקי העדין ולצרכים של הארגון. פוליסות אופציונליות תחת ביטוח סיכונים מיוחדים


פוליסת ביטוח לאירועי סייבר - מהווה כיסוי ביטוחי כולל עבור עסקים קטנים, בינוניים ותאגידיים אשר חולשים על מאגרי דאטה מקוונים ועליהם לשמור על נהלי אבטחה מחמירים בכל רגע נתון. הביטוח מעניק הגנה בקרות אירוע סיעבר של פריצה למאגרי המידע, גניבת זהויות, גניבת פרטים אישיים, חסימת פרטים אישיים וההתנהלות במקרה של סחיטה ואיומים אל מול דרישות ההאקר.


פוליסת ביטוח דירקטורים ונושאי משרה


מעניקה כיסוי ביטוחי עבור בעלי המניות והעובדים הבכירים בארגון במקרה של תביעה מצד לקוחות החברה או גורמי צד ג', במקרים בהם נעשו טעויות הנוגעות לענייני החלטות מקצועיות, הפרת אמונים, שטיחת עובדות שאינן נכונות וכל פעולה עסקית שיש לה השפעה סביבתית ונעשתה בתום לב וללא כוונצ זדון.

פוליסת ביטוח אחריות מקצועית


במידה והנכם אנשי מקצוע חופשיחם ובעלי תעודת הסמכה מקצועית בתחומי רפואה, כלכלה, הנדסה, ביטוח, עריכת דין, פיננסים ועוד. פוליסת ביטוח אחריות מקצועית תספק עבורכם הגנה בנוגע למוצר/שירות או ייעוץ מקצועי אותו סיפקתם תחת שגרת עבודתכם ונגרם ללקוח/צד ג' נזק פיזי, נפשי או נזק לרכוש במישרין או בעקיפין.


מחלקת סיכונים מיוחדים של רשף סוכנות לביטוח


תעמיד לרשותכם את מיטב ההון האנושי והידע המקצועי וזאת על מנת לספק לכם פתרון כולל איכותי והולם עבור כלל הסיכונים הפוטנציאליים העומדים בפני הארגון שלכם. אנו נוודא כי תקבלו כיסוי ביטוחי אשר יהווה לכם מטריית הגנה מלאה ולאורך שנים.

ביטוח סיכונים מיוחדים - רשף סוכנות לביטוח

9 צפיות0 תגובות
bottom of page