פרטי קשר

*2986

מנהלי ועובדי רשף מחויבים למתן שירות אדיב, יעיל, מהיר ומקצועי לכל לקוחותינו לאורך זמן, על בסיס

של אמון, הגינות, איתנות וכבוד הדדי.

לקוחותינו הם הבסיס לקיומנו, ולפיכך אנו רותמים את העוצמה הניסיון והמוניטין שלנו לטובתם, ע"י יצירת תשתית אשר תבטיח חווית שירות איכותית שתיתן מענה לצרכי הלקוח ומשפחתו, לכל אורך תקופת הקשר עם משרדנו :

  • במתן הכוונה אישית ומקצועית, ליצירת הגנות ביטוחיות ופנסיוניות מקיפות התואמות לצרכיו

  • במתן מענה ותשובות מקצועיות, בשפה פשוטה ובהירה, שתאפשר ללקוח קבלת החלטות מושכלות

  • במתן מידע אמין ועדכני, בזמן סביר

  • ביצירת נגישות, שקיפות ויעילות בכל תהליכים

  • אנו ננהג בהגינות, כנות ויושר עם כל לקוחותינו

  • אנו מחויבים בהקשבה ללקוח וצרכיו, תוך קיום דיאלוג אדיב וסובלני

  • אנו נתמוך בלקוח בכל האירועים החשובים בחייו, תוך גילוי רגישות בהכוונה מקצועית למימוש זכויותיו

  • אנו מתחייבים לשמירה על כבוד לקוחותינו והגנה על פרטיות המידע שלהם, תוך שימוש בטכנולוגיה תומכת ובשילוב נהלים קפדניים.
     

התמחויות רשף

רשף סוכנות לביטוח (2004) בע"מ מקבוצת הביטוח שגיא יוגב בבעלות משותפת של חברת מגדל

מקיימת קשרים הדוקים עם חברות ביטוח, קרנות פנסיה ובתי השקעות רבים.

לגילוי נאות מפורט לחץ כאן >>

הסוכנות מתמחה בניהול הסדרים פנסיוניים ופתרונות ביטוח להגנה על הלקוח ומשפחתו, למעלה מ- 25 שנה

בתחומים הבאים:
 

תוכניות פנסיה וביטוחי מנהלים

תכנון הסדרים פנסיונים משולבים, בהתאמה אישית לכל מבוטח וצרכיו ובהתאמה למדיניות שנקבעה ע"י המעסיק,

ופיצול הכספים לכל היצרנים באמצעות מערכת תוכנה מתקדמת. 


ביטוח בריאות

שיווק ביטוחי בריאות משלימים, ביטוח רפואי, סיעודי, תאונות אישיות - לקבוצות וליחידים 
הטיפול בתביעות ביטוחי בריאות בחברתנו, מתבצע ע"י צוות ייעודי ומקצועי המקושר לכל חברות הביטוח


ביטוח חיים והגנות לפרט

תכנון ושיווק של תכניות ביטוח אישיות לפרט ולמשפחתו, במגוון מוצרים והשלמות ביטוחיים, כגון:

ביטוח לאובדן כושר עבודה, ריסק למקרה פטירה, קצבה לשארים, כיסוי למחלות קשות ונוספים


קרנות השתלמות וגמל

שיווק קרנות השתלמות וקופות גמל לשכירים, בעלי שליטה ועצמאים, באמצעות היצרנים המובילים בארץ

פוליסות פיננסיות וניהול תיקי השקעות

שיווק פתרונות לחיסכון פרטי וניהול השקעות פיננסי, באמצעות חברות הביטוח ובתי השקעות מובילים 


ביטוח אלמנטרי וסיכונים מיוחדים

פתרונות ביטוח ייחודיים לתעשיית ההיי-טק והביו פארם כגון: ביטוח אחריות דירקטורים, נושאי משרה, אחריות מקצועית, קניין רוחני, ביטוח סייבר, ניסויים קליניים חבות מוצר וכדומה.

 

ביטוח אישי

פתרונות בכל חברות הביטוח בענפי רכב, דירות ונסיעות לחו"ל.

 

דרכי התקשרות

אנו עומדים לשירות לקוחותינו באמצעות דרכי ההתקשרות הבאים :

אתר אינטרנט

אתר הסוכנות בכתובת: http://reshef-bit.co.il

 

באתר קיימים כלים שימושיים לשירותך, כגון:

מידע מקצועי, טפסים שמישים, מידע אישי בהרשאה ויצירת קשר לקבלת שירות.

ליצירת קשר באמצעות האתר לחץ כאן >> http://reshef-bit.co.il/Contact.htm

 

מענה טלפוני / פקס / דואר

אנו זמינים במשרדי הסוכנות:

- מענה טלפוני בשעות הפעילות בימים א' – ה' בשעות: 08:00-17:00

- שליחת דואר ופקס, כמפורט

- פניות באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת:

- ליצירת קשר לחץ >>

כתובת המשרד: רח' היצירה 2, קריית אריה, ת.ד 3971 פתח תקווה מיקוד 4951228

טל: 03-9270670

פקס: 03-9221692

 

לתביעות בריאות וסיעוד

מענה טלפוני בטל : 03-9270680

 

פניות מעסיקים

נציגי מעסיקים ועובדיהם – מוזמנים להמשיך ולפנות בטלפונים ומיילים ישירים לנציגי השירות המפעלי

אשר הוגדרו מראש, בנוסף לדרכי ההתקשרות המפורטים לעיל.

פניות לקוחות

לקוחות ומעסיקים מוזמנים להמשיך ולפנות לסוכן האישי שלהם

או לנציגי השירות בהתאם לנוהג הקיים, בטלפונים ומיילים ישירים, בנוסף לדרכי

ההתקשרות המפורטים לעיל.

 

זמני מענה לפניות שירות

להלן זמני המענה לפניות בהתאם להוראות הממונה על אגף שוק ההון ביטוח וחסכון:

נושאזמני מענההערות

פנית לקוח לקבלת מידע / הסבר / הכוונה: 2 ימי עסקים

 

מתן מענה ראשוני בגין פניה מסודרת אשר התקבלה במשרדנו בכתב - במייל / פקס/ דואר

או בפניה טלפונית לנציג שירות במשרדנו הכוללת מענה אנושי:

פנית לקוח לקבלת אישור / מסמך הנמצא ברשות הסוכנות: 7 ימי עסקים

 

פנית לקוח לשעבר לקבלת אישור/ מסמך הנמצא ברשות הסוכנות: 7 ימי עסקים

 

פנית לקוח לקבלת אישור / מסמך הנמצא ברשות היצרנים: זמן סביר בהתאם לתגובת היצרנים, בכפוף להוראות כל דין.

פנית לקוח להעברת בקשה לביצוע פעולה/ שינויים במוצר הביטוח: זמן סביר בהתאם לתגובת היצרנים,

בכפוף להוראות כל דין.

פנית לקוח לקביעת פגישה או שיחה עם סוכן ביטוח: 7 ימי עסקים תתואם שיחה או פגישה במשרדי החברה

ובשעות הפעילות המפורטות לעיל.

פנית לקוח בעניין תביעת ביטוח: זמן סביר

מתן מידע אודות זכויות הביטוח של הפונה, דרכי הפעולה העומדים בפניו, ולאחר מכן המשך מעקב אחר תגובת היצרנים: 

 

הערות:

 

- ככל שמדובר בנסיבות מיוחדות ייתכנו סטיות מזמני המענה המפורטים לעיל.

- הסוכנות עשויה לגבות מעת לעת תשלומים ו/או החזרי הוצאות בגין שירותים שונים וזאת כפי שיסוכם בין הצדדים מראש.

RICHARD SMITH

Associate

PRACTICE AREAS:
Civil & Commercial Law, Family Law

ברוך בריאן רוזנצויג

 

מנכ״ל רשף
במנכ״ל פיתוח עסקי בקבוצת אמנון גור.
 
ברוך הוא בעל ניסיון עתיר שנים
עו״ד שי רוזבלום
ראש תחום סיכונים מיוחדים