top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תAdmin

עובדים בהייטק? ביטוח אחריות מקצועית - פוליסה לעבודה בראש שקט


בעל חברה בתחום ההייטק? סביבת העבודה של עובדי החברה שלך וודאי עתירת טכנולוגיות מסוגים שונים ובנוסף גם הרבה מאוד דאטה. המכיל פרטים רבים אודות מרכיבי העסק שלך ואודות הלקוחות שלך. האם נתת את הדעת אי פעם מה עלול להתרחש בסיטואציה בה אחד מהעובדים שלך, אשר מדי יום עוסקים במהלך עבודתם השוטפת במגוון תחומים רגישים הנוגעים לפעילות העסקית, הטכנולוגית והכלכלית של לקוחות החברה, מה יקרה אם בעקבות טעות/תקלה/היסח הדעת או רשלנות, יגרום אחד העובדים לנזק כלכלי לגורם צד שלישי או למי מלקוחותייך בעקבות שימוש בטכנולוגיה מבית היוצר של החברה או בעקבות ייעוץ מקצועי אישי אשר ניתן לו על ידי אחד העובדים.

בדיוק לשם כך קיימת פוליסת ביטוח אחריות אישית.

ביטוח אחריות מקצועית - רשף סוכנות לביטוח

הגנה מנזקים פוטנציאליים

פוליסת ביטוח אחריות אישית נועדה על מנת לספק לך, בעל העסק, לחברה עצמה ולעובדיה, מטריית הגנה רחבה ואיתנה במקרה בו נגרם נזק על ידי אחד מעובדי החברה לגורם צד שלישי או ללקוחות. המקרים מסווגים לקטגוריות של - חוסר שימת לב /היסח הדעת, השמטה בתום לב, טעות אנוש, רשלנות או חוסר פיקוח, חוסר יושרה, אובדן והעלמה, השמצות והפרת זכויות בתום לב.


פוליסת כזו להייטק, מעניקה כיסוי ביטוחי נרחב ומגוון הכולל הוצאות משפטיות, תשלום להגנה משפטית ותשלומים שוטפים של ניהול המשפט. חשוב לשים לב כי הכיסוי הביטוחי מעניק הגנה בקרות אירועים ביטוחים המפורטים בפוליסה ואינם חריגים כדוגמת נזקים שנגרמו במזיד ופעולות שבוצעו באופן מכוון על מנת להסב נזק.

במידה והנך, כבעל חברה, מתלבט לגבי השאלה - האם אתה זקוק לביטוח להיי טק, שאל עצמך מספר שאלות:

האם החברה שלי עוסקת בתחום טכנולוגי?

האם מוצרי/שירותי החברה משולבי תוכנה, חומרה, אלקטרוניקה או אונליין?

האם בעת עבודתם ופעילותם היומיומית השוטפת, באים עובדי החברה במגע מתמשך וקבוע עם לקוחות או גורמי צד שלישי העושים שימוש בטכנולוגיות החברה?

במידה וענית כן לאחת מן השאלות או יותר, ברכותינו, אתם מועמדים רלוונטיים לבחינת פוליסת כזו


כבעל חברת הייטק מדוע עלי להשקיע בפוליסת ביטוח אחריות מקצועית?


ובכן, התשובה לכך נחלקת לשניים, בראש ובראשונה - למען השקט הנפשי שלך! כבעל חברה, אנו מתארים לעצמנו כי היומיום שלך עמוס, קדחתני ומלא דאגות. פוליסת ביטוח אחריות מקצועית איכותית, כזו שתעניק לך כיסוי נרחב בקרות אירוע ביטוחי, תספק לך את השקט והשלווה הדרושים הנחוצים לך על מנת לנתנהל באופן חופשי בסביבה עתירת הטכנולוגיות של תחום העיסוק שלך וכמו כן, תעניק לעובדייך את השקט לבצע עבודתם נאמנה וללא חשש.


הסיבה השנייה בגינה רצוי להשקיע בפוליסה מסוג זה, היא יום הדין. הכוונה היא היא לרגע בו ייתרחש (חלילה) אירוע ביטוחי אשר יצריך מעורבות והגנה משפטית, מענקי פיצויים, בזבוז זמן עבודה ומשאבים, הקצאת משאבים לשיפור מוניטין החברה לאחר האירוע ועוד.

במידה ופוליסת ביטוח האחריות המקצועית הינה איכותית ותואמת את צרכי העסק שלך, בקרות מקרה ביטוחי, החברה לא תתרסק ויכולת ההתאוששות העסקית שלה תהיה מהירה וטובה יותר.


14 צפיות0 תגובות
bottom of page