top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תAdmin

ביטוח עסק לבעלי עסקים - כל מה שאתם צריכים לדעת

בין אם אתם בעלי קונצרן, עסק גדול, עסק בינוני או עסק קטן, אתם וודאי מודעים לעובדה שישנם סיכונים רבים ומגוונים לקיומו ואופן פעילותו השוטף של העסק שלכם. לא משנה אם מדובר בחנות קטנה בפינת הרחוב או בתאגיד בתחום האונליין, מגוון הסכנות מפניהן על בעל העסק להשמר הינו עצום.

לשם כך בדיוק יש ביטוח כזה.


פוליסה למען השקט הנפשי והבטחון שלכם


ביטוח עסק איכותי ומקיף, משמעותו עבורכם, ראש שקט, נקי מדאגות, באופן המאפשר לכם להתנהל ללא חשש בעבודתכם היומיומית בזירה העסקית. כבעלי עסק אתם מבינים שפעמים רבות נזקים נגרמים לא כתוצאה מפעולה שנעשתה בזדון אלא דווקא מטעויות אנוש שנגרמות על ידי עובד בהיסח הדעת או גורם צד ג' שלא הפגין בקיאות או מקצועיות ועל אף שלכאורה לא יכולתם לעשות משהו על מנת למנוע נאת קרות המקרה, עדיין מבחינה משפטית, כלכלית וחברתית, אתם האחראים לשאת באחריות מכל הבחינות.


הפוליסה שלנו מעניקה כיסוי ביטוחי לכל אספקט בבית העסק אשר עשוי להנזק באופן ישיר או באופן עקיף. מקרי פריצות וגניבות, פגעי מזג האוויר, שריפות, דליפות, אירועי טרור, מעילות כספים, אובדן סחורה, פגמים במוצרים, תביעות משפטיות ועוד עשרות מקרים הדורשים התערבות ביטוחית, שכן לעיתים מדובר בנזקים אשר ביכולתם לשתק לחלוטין את הפעילות העסקית שלכם לתקופה ארוכה או חלילה לצמיתות. ביטוח עסק נועד על מנת לוודא שזה לא יקרה בעת סיטואציה ביטוחית.


ביטוח עסק - רשף סוכנות לביטוח


ביטוח עסק - התאמה אישית


ביטוח לעסק הינו מוצר ביטוחי שאינו מוצע כסטנדרט אחיד ויש להתאימו בקפידה ככפפה ליד. בעת רכישת פוליסת ביטוח עסק, חשוב לוודא כי ישנה קורלציה מוחלטת בין צרכי העסק, גודלו, תחום העיסוק, העובדים, המוצרים/השירות, המיקום, היקף הפעילות הלוקאלי או/והגלובאלי, המחזור הכספי ועוד פרמטרים רבים ומגוונים על פיהם ייקבעו צרכי ביטוח העסק.


פוליסת כזו כוללת מגוון כיסויים נרחב ביותר בהתאם לצרכי העסק הייחודיים וביניהם - ביטוחי רכוש, ביטוחי מבנה, ביטוחי, ביטוחי, צד שלישי, ביטוחי מוצר, ביטוחי חבות מעבידים, ביטוחי אחריות מקצועית, ביטוחי סייבר, ביטוחי אובדן רווחים, ביטוחי אירועי טרור, ביטוחי דברי ערך, ביטוחי כספים מסוגים שונים, ביטוחי אוויר וביטוחים ימיים, ביטוחי מחלות לעובדי מפתח, ביטוחי הנדסה, ביטוחי דירקטורים ובכירים, ביטוחי אסונות, ביטוחי סחורות בשילוחים, ביטוחי שברים ונזקים מכניים, ביטוחי מאגרי מידע, ביטוחי גניבת מידע, ביטוחים המספקים כיסויים עבור ספקים, רווחים, וביטוחי נאמנות עובדים בין אם הם עובדים ישירים של העסק או עובדי צד ג', ביטוחי תאונות אישיות לבעלים, לכלל עובדי החברה וכמובן ללקוחות, ביטוחי אחריות אישית במידה ומדובר בבעלי מקצוע שיש בפעילותם פרמטרים העשויים לסכן את לקוחותיהם ועוד כהנה וכהנה ביטוחים אשר נועדו לכסות כל עסק על פי תחומו וצרכיו הספציפיים.


נשמח להעמיד לרשותכם את צוות המומחים המקצועי שלנו, אשר יסייעו לכם בהתאמת פוליסת ביטוח העסק הייעודית והייחודית על פי הצרכים של העסק שלכם.


8 צפיות0 תגובות
bottom of page