top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תAdmin

ביטוח עסק - מכסים אותך במקרה של נזקים בעסק

בין אם בבעלותך עסק קטן, עסק בינוני, עסק גדול או תאגיד, בין אם אתה בתחילת דרכך העסקית או שועל קרבות ותיק, ברור לנו היטב שאתה עסוק מאוד, ובעקבות זאת גם טרוד בהרבה עניינים הקשורים לתפעול העסק שלך באופן שוטף. על כן הרשה לנו להסיר ממך דאגה אחת עיקרית הנוגעת להמשכיותו התקינה של העסק שלך במקרים של נזק, וזאת בדמות ביטוח עסק.


אירועי שריפה, שטפונות, נזקי טבע, גניבות, פריצות, אובדן, טעות אנוש, נזקים של עובדים, נזקי רכוש ונזקי מבנה, נזקי תכולה ונזקי צד שלישי וכן הלאה והלאה, כל אלו עשויים להתרחש ולהוות גורם מכריע בהתנהלות התקינה של העסק. הריקושטים שכל אירוע כזה מביא עמו הנם עצומים וכך גם ההוצאות בגינם. ביטוח זה מהווה עבורך הצלה של ממש בקרות אירועים מסוג זה ודואג לשפות אותך במגוון נרחב של כיסויים.



ביטוח עסק - רשף סוכנות לביטוח


ביטוח המותאם עבור חנות אחת או רשת חנויות ומעניק כיסוי לשלל צרכי הביטוח הנדרשים, כיסוי תכולה, נזקי שברים, אובדן הכנסות מתמשך בעקבות אירוע, אובדן דמי שכירות מבנה, כיסוי מבנה, כיסוי ציוד מערכות מחשוב, חבות מעבידים, כיסוי תאונות אישיות, אחריות צד שלישי, ביטוח כספים וכו'.


פוליסת ביטוח לתחום הפארמה


ביטוח המותאם עבור מרפאות וקליניקות, הפוליסה מכילה כיסוי חבות מעבידים, כיסוי אבדן דמי שכירות, כיסוי מבנה במקרים של נזקי טבע, מים ואש, כיסוי תכולה, כיסוי פריצות וגניבות, ביטוח אחריות מקצועית, אחריות על מסמכים, ביטוח כספים, ביטוח אחריות צד שלישי וכו'.

פוליסת ביטוח עסק למשרד - הפוליסה מכילה כיסוי במקרים של פריצות וגניבות, נזקי רכוש ונזקי מבנה, כיסוי שברים, כיסוי נזקי אש ומים, ביטוח כספים, ביטוח חבות מעבידים וכו'.


פוליסת ביטוח עסק לבתי מלאכה ומפעלים


- הכיסוי מעניק הגנה עבור מפעלים קטנים כגדולים ומותאם לתחום העיסוק השוטף במפעל. כולל ביטוח כספים, חבות מעבידים, אובדן הכנסות ואובדן דמי שכירות. ביטוח תכולה וציוד המפעל, כיסוי פגעי אש ומים, ביטוח מבנה, ביטוח אחריות צד ג', ביטוח תאונות אישיות, ביטוח רכוש בהעברות וכו'. ישנן עוד הרחבות ייעודיות לפוליסת ביטוח עסק, וחשוב להבין כי ביטוח כזה חייב להיות מותאם באופן מלא לאופי הפעילות העסקית ולא ניתן לרכשו כמוצר אחיד, בעת עריכת פוליסת ביטוח עסק, יש לוודא את ההתאמה המדוייקת בין סעיפי פוליסת ביטוח העסק והצרכים העסקיים והיומיומיים בפועל של העסק לרבות מאפייניו הסוציו-דמוגרפיים והגאוגרפיים.


פרמטרים כגון סניפים ומיקום, אופי הפעילות, תחום העיסוק, מקומי או בינלאומי, כמות האנשים המעורבת בהליכים, האם מדובר בעסק יצרני או משווק בלבד, האם ישנו שימוש בחומרים מסוכנים או לא, האם מדובר בעסק דיגיטלי וכן הלאה והלאה.


צוות המקצוענים של סוכנות הביטוח רשף, בעל ניסיון רב שנים בעריכת פוליסות ביטוח עסק מסוגים שונים, ייספק עבורכם את ביטוח העסק הממצה והמותאם למידות העסק שלכם.

7 צפיות0 תגובות
bottom of page